Darwin Earthquest

Orientació Etapa 11: Santiago, Xile

Contingut: Arquitectura
Eines 2.0: Google Earth

A Santiago, Darwin s'hi està una setmana coneixent a fons la ciutat, els habitants i els seus voltants.
Aprofita i passeja't per la ciutat sense moure't de lloc!

Fragment del Diari de Darwin Veure text complet

Vaig estar, la mar de content, una setmana a Santiago. Als matins donava una volta a cavall, visitant diversos llocs de les planes i, a la tarda, menjava amb diferents mercaders anglesos, que en aquest lloc són molt hospitalaris. Fou un gran plaer la pujada a la muntanya de roca (Santa Lucía) que s'aixeca enmig de la ciutat. La vista és, sens dubte, sorprenent, i, molt peculiar. Em van informar que aquest caràcter hospitalari és comú a les ciutats de la gran plataforma mexicana. De la ciutat no hi ha res especial a explicar; no és tan bonica ni gran com Buenos Aires, però està construïda amb el mateix patró.

Capítol XII. Pàgines 326-327.

Proposta a l’alumnat Veure text complet

1. Amb Google Earth situa’t a sobre de la ciutat de Santiago, al centre històric de la ciutat.
  2. Activa la capa Edificis en 3D que trobaràs al menú de l’esquerra.
  3. Localitza El Palacio de la Moneda.
  4. Mira’t l’edifici, en tres dimensions, des de totes les perspectives. Fixa’t també en el seu estil de construcció. Observa els diferents edificis de la zona i compara els seus estils arquitectònics.

Ver mapa más grande

Per tipologia d'activitat